lauantai 22. marraskuuta 2014

Good music, good feeling

Moi taas kaikki! 
Mun on nyt pakko tehä postaus pelkästään eilisestä kun oli niin huippupäivä. Eilen oli siis Vance Joy:n konsertti, jossa oli lämppärinä Jaymes Young !!! Mun ja Larissan mielestä biisit kuulosti vielä paremmalta livenä, ja muutenkin tunnelma oli mieletön. Keikka oli sellasessa tosi "coolin" näköisessä tiilirakennuksessa ja paikka oli ihan täynnä ihmisiä. Ihan käsittämätöntä, että liputkin olivat vain 12 dollaria! Vance Joy (Keogh) on ensi vuonna mukana Taylor Swiftin kiertueella, joten siltäkään varmaan tuu enää kauaa tollasia pienempiä keikkoja. Salt Lakessa on keikkoja joka päivä ja viikonloppusin useampi, joten sovittiin Larissan kaa et ruvetaan nyt käymään oikein kunnolla. Ja hinnatkaan ei ole yhtään pahoja! Rakastan konsertteja ja sitä fiilistä, joka niissä on!








Ylihuomenna ois sitten lähtö Indianaan, jonne lentää myös mun parasystävä Kira. Sanat ei riitä kuvailemaan kuinka innoissani mä oon!
Ensi viikolla tulossa postausta Indianasta.

Kisses, Kira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti