sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Thankful for many things.

Terveiset täältä Indianasta!
Tällä hetkellä oon lentokentällä odottamassa mun lentoa, joka lähtee yhdeksän tunnin päästä.. Yhteensä oon oottanut jo kuusi tuntia! Mutta mikäs tässä, kaikki hyvin ja pidän lentokentistä.
Oltiin siis viettämässä Thanksgivingiä Terre Hautessa, jossa mun hostäidin sisko asuu. Paikasta tuli mieleen Suomi yllättävän paljon. Paljon puita ja järviä, sekö ilmasto on aika samanlainen. Parasta tässä lomassa oli se, että näin mun parhaan kaverin Kiran. Sanat ei ees riitä kuinka onnellinen olin kuin näin Kiran ja olen vieläkin. Oli juuri täydellinen ajoitus nähdä. Oli ihanaa, että sai puhua jollekkin ihan kaikesta, eikä tarvinnut ajatella jos sanoo jotain "väärää". En oo myöskään nauranut pitkään aikaan niin paljoa! 





Mä ja Kira otettiin bussi Indianapolikseen päivä ennen Thanksgivingiä. Se oli vähän niin kuin "must" juttu mulle ku kerta lennettiin tänne asti. Indianapolis on siis Indianan pääkaupunki. Kaupunki oli tosi kiva ja hieman eurooppatyylinen. Siellä kävellessä näkyi paljon tiiliä ja nättejä rakennuksia. Black Friday alennukset alkoivat jo ajoissa, joten tuli shoppailtua melko paljon.








Thanksgivinginä mentiin syömään mun hostäidin siskon tutuille, joilla oli paljon porukkaa. Ruoka oli erittäin hyvää ja sitä oli PALJON. Mun mielestä kummiskin kaikki ne jutut, että "lihoaisi" yms. Thanksgivingin jälkeen on ihan liioittelua! Thanksgiving oli aika samanlainen mitä kuvittelinkin paitsi, että meillä ruoka oli aikaisemmin mitä oisin luullu. Muuten vaan vietettiin aikaa ihan normaalisti, oltiin paljon perheen kesken ja katseltiin elokuvia yhdessä. Haluan vielä Thanksgivingin kunniaksi mainita kuinka kiitollinen olen mun perheestä ja läheisimmistä ystävistä. Ei voisi olla parempaa/parempia <3 Mulla on myös aivan mahtava jenkkiperhe, josta ei voi olla muuta kuin onnellinen. Kiitollinen tietysti myös monista muista asioista, mutta ehdottomasti noista tällä hetkellä.


-Kira

1 kommentti: