torstai 18. joulukuuta 2014

Living in the moment

Heipähei!
Täällä viikot menee aina vaan nopeemmin ja nopeemmin, en voi uskoo et joulu on jo alle viikon päästä!! Oon koittanu nauttii jokaisesta päivästä täysillä ja elää hetkessä. Siis kohta on jo puolet ajasta vaihtarina mennyt??? En vaan käsitä. Enkä voi uskoa, että tähän asti on selviydytty ongelmitta. Mexicon matkakin jo ensi viikolla, josta oon niin innoissani. Ajetaan siis eka Los Angelesiin, josta meidän laiva lähtee Mexicoon päin. Takaspäin tullessa mennään Las Vegasin kautta. Tää on kaikki just sitä mitä unelmoin tänne tullessani, how I am this lucky? Ja just kanssa varmistui, että mun äiti on tulossa tänne Springbreikkinä. Eli siis monta ihanaa asiaa odotettavana :)  
Lähipäivinä oon vaan hengaillut ja käynyt paljon salilla. Oon yrittänyt pitää mun kuntoo yllä ja onnistunut siinä yllättävän hyvin, vielä ei ainakaan paljon ylimääräisiä "jenkkikiloja". Sit oon kanssa alottanut lumilautailun, josta oon kanssa innoissani. Harmi vaan ettei täällä oo kauheesti lunta.. Siis vaan noilla vuorilla jonkun verran. 









En tiiä kuinka moni tuleva vaihtari lukee tätä mun blogia, mutta haluun vaan sanoo että jos oon melko itsenäinen ja "easygoing" niin tuut pärjäämään ihan varmasti! Ja jos ees mietit vaihtoon lähtemistä niin DO IT! On mahtavaa olla vaihtari :) 





Koitan vielä tehdä postausta ennen Mexicon reissua!! Ja jos haluutte et teen jostain tietystä jutusta postausta, niin laittakaas viestiä tulemaan. 

Hyviä joulun odotuksia, Kira <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti